U winkelt veilig bij ons

Klantenservice


Klachtenafhandeling


U heeft een klacht?

U tevreden maken is wat we het liefst doen. Toch kan het zijn dat we iets over het hoofd hebben gezien en u helaas ontevreden bent over onze producten of dienstverlening.

Wat kunt u nu doen?

We lossen uw klacht nog steeds graag zelf op. Bel of kom langs in de winkel. Per mail melden kan natuurlijk ook. Vermeld uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht.

U kunt in het algemeen binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.

Niet tevreden met het antwoord?

Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Contactgegevens

Wijnkoperij Kroese
Hoofdstraat 147
8162 AE Epe

KvK-nummer: 08048375
BTW-identificatie nummer Nederland: NL8015.02.949.B01
(IBAN) rekeningnummer: NL16RABO317597264
BIC: __

Even geduld a.u.b.